А як же гранти? Навіщо ми запускаємо рекламний відділ
Так, на Громадському: Черкаси буде реклама. І ось чому
Варто визнати: ми не впоралися.
Ідея створити видання, яке настільки потрібне своїм читачам, що вони готові його утримувати, не спрацювала. На нашому сайті написано, що Громадське: Черкаси існує виключно за рахунок благодійних внесків громадян і підтримки міжнародних донорів. Це правда. За винятком того, що сума благодійних внесків від громадян за минулий рік склала аж тисячу гривень.
Увесь цей час, більше п’яти років, ми жили за рахунок грантів. Нас підтримували американські, європейські, українські фонди й іноземні посольства. Але не наші читачі – ті, заради кого ми й працюємо. В принципі ми могли би й далі жити лише на грантах і горя не знати. Але гранти колись закінчаться, донори підуть, і тоді я залишуся у розбитого корита сам у порожній редакції.
Саме тому ми з командою ухвалили рішення змінюватися. Ми запускаємо рекламний напрямок. Ми ставимо перед собою амбітну мету – стати не просто самоокупним виданням, а й бути креативною рекламною агенцією, яке допомагатиме розвиватися місцевому бізнесу. Ми створюватимемо рекламні тексти, відео, розроблятимемо рекламні кампанії і PR-стратегії.
Всі рекламні матеріали, які виходитимуть у нас на сайті, матимуть позначку «реклама», «промо», «партнерський проект». Наша редакційна політика залишиться незалежною. Тобто ми, як і раніше, писатимемо лише про те, що самі вважаємо важливим для наших читачів. І в нас ніколи не буде ані політичної реклами, ані тим паче джинси – замаскованих під новини замовних матеріалів.
Ми сформулювали для себе нову місію – створювати контент, який допомагає черкащанам, місцевому бізнесу і місту в цілому розвиватися. Ми прагнемо стати для наших читачів фільтром від інформаційного шуму. Тому ми, як і раніше, надаватимемо перевагу якості матеріалів, а не їхній кількості.
Коли ми запускали Громадське: Черкаси у 2014-му, у нас була велика команда, величезний запал і повне нерозуміння того, куди ми рухаємося і де брати гроші на розвиток проекту. Зараз нас набагато менше, але ми знаємо, хто ми, куди рухаємося і як прийти туди, куди хочемо. Тож ходімо разом.
Олексій Хуторний, засновник і керівник Громадського ТБ: Черкаси