Posted in

А як щодо грантів? Навіщо ми відкриваємо рекламний відділ

Так, на нашому сайті буде реклама. І ось чому

Ми маємо визнати: нам не вдалося повністю реалізувати задумане.

Ідея створити видання, яке б так цінували його читачі, що вони готові були б фінансувати його діяльність, не виправдала себе. Хоча на нашому сайті зазначено, що ми існуємо виключно завдяки благодійним внескам громадян і підтримці міжнародних донорів, сума благодійних внесків від громадян за минулий рік склала всього тисячу гривень.

Протягом більше п’яти років ми існували завдяки грантам. Нас підтримували американські, європейські та українські фонди й іноземні посольства. Але не наші читачі – ті, заради кого ми працюємо. Ми могли б і далі жити лише на грантах, не переймаючись, але ці кошти колись закінчаться, донори підуть, і тоді я залишуся з порожньою редакцією.

Саме тому ми з командою вирішили змінюватися. Ми запускаємо рекламний напрямок. Наша мета – стати самоокупним виданням і креативною рекламною агенцією, що допомагатиме розвиватися місцевому бізнесу. Ми будемо створювати рекламні тексти, відео, розробляти рекламні кампанії та PR-стратегії.

Всі рекламні матеріали на нашому сайті матимуть позначку «реклама», «промо» або «партнерський проект». Наша редакційна політика залишиться незалежною. Ми продовжимо писати лише про те, що вважаємо важливим для наших читачів. У нас ніколи не буде політичної реклами або джинси – замаскованих під новини замовних матеріалів.

Ми сформулювали нову місію – створювати контент, який допомагає черкащанам, місцевому бізнесу та місту в цілому розвиватися. Ми прагнемо бути для наших читачів фільтром від інформаційного шуму, тому й надалі будемо надавати перевагу якості матеріалів, а не їхній кількості.

Коли ми запускались у 2014 році, у нас була велика команда, величезний запал і невизначеність щодо фінансування проекту. Зараз нас менше, але ми знаємо, хто ми, куди йдемо і як досягти наших цілей. Тож ходімо разом.