«ІНН-біометрія-чіп-ад». Вже майже півроку черкащани бачать у місті рекламу з цими написами. На плакатах та білбордах зображені лисі голови з трьома шістками на лобі. Ми з’ясували, яке послання несе ця реклама і хто її створив.
«ІНН-біометрія-чіп-ад»
Ми зустрічаємося з автором цього релігійного послання в одному з черкаських дитячих магазинів. Микола Панченко, який раніше володів цим магазином, тепер просто заходить сюди у гості. Високий, худорлявий чоловік близько сорока років представився як Никола – з наголосом на останньому складі. Працівниці магазину називають його просто – Коля. Всі дівчата тут носять довгі спідниці.
Панченко обережно добирає слова під час розмови, часто просить вимкнути диктофон. Він представився православним християнином і розповів, що сам розробив дизайн реклами та фінансує її. За його словами, ця реклама має попередити людей про апокаліпсис, який, на його думку, вже почався.
«Я розробив макет реклами так, щоб людина звернула на неї увагу. Щоб насторожилася і задумалася про те, що з нею може статися. Тому що апокаліпсис відбудеться безповоротно. Деякі процеси вже відбуваються», – каже Микола.
Панченко закликає людей відмовитися від ідентифікаційного коду та біометричного паспорта, бо наступним кроком, на його думку, буде чіп на тілі і пекло. Він вважає, що той, хто дає людині ім’я, є її власником. Цифровий номер, як-от ідентифікаційний чи біометричний, за його словами, це антиім’я, яке дає антихрист. Отримавши номер, людина автоматично стає рабом антихриста.
Цей процес має три етапи:
- Отримання ідентифікаційного коду.
- Отримання біометричного паспорта.
- Вживлення чіпа, що веде до пекла.
«Ми стоїмо на порозі нової техноери, коли людям вживлятимуть чіпи – підшкірні імплантанти чи лазерне татуювання на руці або лобі. За допомогою них весь світ буде під контролем», – додає Панченко.
На плакатах зображені лисі голови зі штампами на лобах, які можна побачити на білбордах, сітілайтах, зупинках і стовпах. У самого Панченка немає ні ідентифікаційного коду, ні біометричного паспорта. Його донька-студентка досі без паспорта, адже ID-картка є біометричним паспортом, а старого зразка вже не видають. Через це у неї виникли труднощі при вступі до вишу, а сам батько подав до суду на міграційну службу, вимагаючи видати дочці паспорт-книжечку. Суд триває вже понад півтора року.
Православна церква не проти ІНН та біометрії, а Миколі байдуже
Українська православна церква не проти ідентифікаційного номера та біометричного паспорта. Митрополит Черкаський і Чигиринський Іоан зазначив, що біометрична мітка, яку вживляють у руку або чоло, є печаткою антихриста, але інші документи такими не є.
Панченко ж вважає священників зрадниками Христа, стверджуючи, що вони тлумачать ці питання на свою користь.
«Це мракобісся 21 століття!»
Журналістка також запитала черкащан, що вони думають про цю рекламу. Вікторія Феофілова, очільниця ГО «Молода Черкащина», заявила, що реклама викликає негативні емоції та залякує людей, обіцяючи їм пекло за використання державних документів.
«Недобросовісна реклама – реклама, яка вводить або може ввести в оману споживачів, завдаючи шкоди особам, державі чи суспільству внаслідок неточності, недостовірності, двозначності», – каже Вікторія.
Леся Валяєва, юристка, зазначає, що українське законодавство не має чіткого визначення недобросовісної реклами і не регулює шокову рекламу, яка виводить людину зі стану емоційної рівноваги.
Панченко ж вважає свою рекламу корисною, адже, на його думку, вона допоможе людям врятувати свою душу, якщо вони відмовляться від біометричних номерів. Він готовий продовжувати фінансувати її стільки, скільки вистачить сил та ресурсів.